Podpis gotowy w 20 minut. Formalności załatwiamy w siedzibie klienta.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom świadczymy pełne wsparcie od uzyskania podpisu elektronicznego aż po wykorzystanie go w konkretnych zdarzeniach gospodarczo-administracyjnych. Zgodnie z Ustawą o Podpisie Elektronicznym z dnia 18 września 2001 roku "dane w postaci elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu są równoważne pod względem skutków prawnych dokumentom opatrzonym podpisami własnoręcznymi". Stwarza to nieograniczone możliwości zastosowania podpisu w biznesie a także, podpis elektroniczny, staje sie obligatoryjnym sposobem identyfikacji i uwierzytelnienia w stosunkach fima - administracja publiczna.
Podpis elektroniczny umożliwia:
- kontakty drogą elektroniczną z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (np. podpisanie deklaracji, użytkownie programu Płatnik);
- podpisywanie i składanie wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego;
- podpisywanie i wysyłanie raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej;
- prowadzenie korespondencji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych;
- podpisywanie i wysyłanie deklaracji podatkowych do urzędów skarbowych;
- podpisywanie faktur elektronicznych;
- wymiana informacji z urzędami administracji publicznej;
- składanie dyspozycji, przelewów, zmian w bankowości elektronicznej;
- elektroniczne podpisywanie dokumentów w obrocie prawnym i handlowym;
- podpisywanie wielu dokumentów elektronicznych jednocześnie;
- podpisywanie ofert z wykorzystaniem certyfikatów kwalifikowanych na aukcjach i przetargach internetowych;
- zawieranie umów przez Internet;
- prowadzenie bezpiecznych transakcji elektronicznych przez Internet;
- elektroniczne podpisywanie oświadczeń woli oraz dokumentów w obrocie prawnym;
Kontakt:
Mirosław Blatkiewicz
tel. 790 602 521
mail: mirek@rad-kom.pl
Przydatne linki:
Sprawdź czy Twój podpis działa: https://oneplace.marketplanet.pl/sprawdz-podpis
Zweryfikuj dokument: https://weryfikacjapodpisu.pl