Nasza oferta dla firm z sektora MSP:
Opierając się na zdobytym doświadczeniu, fachowej wiedzy podpartej specjalistycznymi studiami, ciągłymi szkoleniami oraz samodokształcaniem nasz serwis świadczy usługi, które przy minimalnych kosztach zapewni kompleksową obsługę informatyczną firmy. W ramach miesięcznego abonamentu firma zdobędzie dostęp do nieograniczonych zasobów wiedzy i umiejętności naszych pracowników.
Sprawnie i szybko rozwiążemy wszystkie problemy z zakresu IT tak, aby umożliwić płynną i komfortową pracę. Koszt miesięcznego abonamentu ustalany jest indywidualnie na podstawie zgłaszanych potrzeb klienta, ilości użytkowanego sprzętu komputerowego, używanego oprogramowania oraz specyfikacji i trudności powierzonych zadań, np. kancelaria prawna 4 stanowiska komputerowe + praca zdalna + oprogramowanie administracyjno handlowe + drukarki + skaner + sieć komputerowa i urządzenia sieciowe = 360 zł netto miesięcznie.
Szczegóły pakietu dla firm:
- naprawy bieżące sprzętu komputerowego w siedzibie klienta, bez żadnych ograniczeń;
- usuwanie problemów związanych z użytkowaniem komputerów i systemów w siedzibie klienta lub online (poczta, internet, office, openoffice i inne);
- pomoc w obsłudze programów księgowo-finansowych oraz kadrowych (Buchalter, Insert GT oraz Nexo, Płatnik, Rachmistrz, Optima, CDN XL, Symfonia, RAKS, PCBiznes) oraz innych;
- konfiguracja sprzętu i orogramowania (optymalizacja systemu, Internetu, poczty, praca zdalna, bezpieczny dostęp do zasobów firmy);
- pomoc w obsłudze programów użytkowych (LEX, MS Office, OpenOffice, i inne);
- cyberbezpieczeństwo: zabezpieczenie przed wirusami, atakami z sieci, szyfrowanie najwazniejszych danych;
- projektowanie i wykonywanie sieci komputerowych (technologie przewodowe, bezprzewodowe, mieszane);
- archiwizacja danych (systemy do backupu oraz nadzór nad wykonaniem i weryfikacją kopii zapasowych zgodnie z zapotrzebowaniem klienta);
- szkolenia (zakres: pakiet biurowy Office, OpenOffice, środowisko Windows, Internet i inne);
- naprawy elektroniczne sprzętu;
- pomoc przy wyborze sprzętu komputerowego;
- szybka pomoc zdalna i on site (czas reakcji do 1 h, czas przywrócenia ciągłości pracy do 4 h);
- sprzęt zastępczy (laptopy, drukarki, monitory, urządzenia sieciowe, internet);